Faza 1.: Utworzenie listy gości spotkania

- stworzenie bazy danych kontaktów firm, które mogłyby być zaproszone na spotkanie - poprzez web-monitoring oraz bezpośrednie znajomości Izby

- przygotowanie mailingu informacyjnego do wysłania do wszystkich znajdujących się w tej bazie

- promocja spotkania poprzez stronę internetową, newsletter i konta Izby na portalach społecznościowych

- kontakt telefoniczny w celu sprawdzenia otrzymania e-maila z zaproszeniem i wstępnej oceny zainteresowania gości

- utworzenie krótszej listy firm zainteresowanych uczestnictwem, zawierającej takie informacje jak: nazwa, adres, numer telefonu, adres e-mail przedstawiciela, adres www i inne

- wysłanie papierowego zaproszenia wszystkim, którzy znajdują się na drugiej liście

- zarządzanie kontaktami aż do spotkania

- tłumaczenie broszur i innych materiałów informacyjnych dostarczonych przez Klienta

- wsparcie logistyczne

- usługi PR oraz kontakty z lokalną prasą

- zarządzanie kontaktami i wyceną organizacji spotkania

- pomoc w nagłych wypadkach

 

Faza 2.: Spotkanie

- pomoc ze strony Izby (przed spotkaniem):

o znalezienie miejsca na spotkanie (we współpracy ze zleceniodawcą)

o zdefiniowanie głównych treści spotkania (we współpracy ze zleceniodawcą)

o zdefiniowanie głównych aspektów organizacyjnych

o ocena sali i urządzeń audio, oświetlenia, projektora multimedialnego (rano, w dniu spotkania)

o przywitanie gości przybywających do Warszawy przez przedstawicieli Izby

- wsparcie w trakcie spotkania

o transfer Gości

o przywitanie Gości po ich przybyciu

o wsparcie w fazie networkingu (ice breaking)

o usługi tłumaczeniowe

o nadzór nad przebiegiem spotkania oraz pomoc w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności

 

Faza 3.: Po spotkaniu

- przygotowanie komunikatu prasowego dotyczącego spotkania, w języku polskim i włoskim

- opublikowanie komunikatu prasowego na stronie internetowej, w newsletterze i wszystkich kanałach społecznościowych Izby

- mailing komunikatu prasowego do wszystkich gości spotkania

- monitorowanie tytułów prasowych, blogów i profili wszystkich uczestników w mediach społecznościowych przez dwa tygodnie po spotkaniu

- przygotowanie dossier z raportem po komunikacie prasowym


Nasze kolacje galowe i spotkania networkingowe są wydarzeniami społecznościowymi, które mają na celu networking i nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych. Mogą być organizowane  w ramach większych wydarzeń lub w konkretnych porach roku, na przykład w okresach okołoświątecznych (święta włoskie i polskie). 

Opis usługi:

- ustalenie zakresu spotkań z Klientem

- nawiązanie kontaktu z ekspertami występującymi w czasie spotkania

- zarządzanie kontaktami z prasą

- usługi PR

- zaproszenie gości (mailing-recall)

- organizacja logistyczna (wynajęcie sali, przygotowanie materiałów, obecność hostess, zapewnienie usług tłumaczeniowych, catering)

- follow-up


Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami.
wyślij
 

Polecamy

post3

INTERNATIONAL AUTOMOTIVE BUSINESS MEETING IN POLAND 2017

www.iabm2017.com   Zostały ostatnie dni rejestracji na międzynarodowy event Automotive Buisness Meeting in Poland, organizowany przez Włoską Izbę Handlowo- Przemysłową w Polsce, we współpracy z Katowicką Specjalną Strefą...

więcej
post3

Znak Ospitalità Italiana

Od tego roku projekt “Ospitalità Italiana” jest obecny również w Polsce, dzięki zaangażowaniu Izby. Projekt ten jest wspierany przez Unioncamere oraz otrzymuje pomoc operacyjną od Istituto Nazionale Ricerche Turistiche...

więcej