Faza 1.: Utworzenie listy gości spotkania

- stworzenie bazy danych kontaktów firm, które mogłyby być zaproszone na spotkanie - poprzez web-monitoring oraz bezpośrednie znajomości Izby

- przygotowanie mailingu informacyjnego do wysłania do wszystkich znajdujących się w tej bazie

- promocja spotkania poprzez stronę internetową, newsletter i konta Izby na portalach społecznościowych

- kontakt telefoniczny w celu sprawdzenia otrzymania e-maila z zaproszeniem i wstępnej oceny zainteresowania gości

- utworzenie krótszej listy firm zainteresowanych uczestnictwem, zawierającej takie informacje jak: nazwa, adres, numer telefonu, adres e-mail przedstawiciela, adres www i inne

- wysłanie papierowego zaproszenia wszystkim, którzy znajdują się na drugiej liście

- zarządzanie kontaktami aż do spotkania

- tłumaczenie broszur i innych materiałów informacyjnych dostarczonych przez Klienta

- wsparcie logistyczne

- usługi PR oraz kontakty z lokalną prasą

- zarządzanie kontaktami i wyceną organizacji spotkania

- pomoc w nagłych wypadkach

 

Faza 2.: Spotkanie

- pomoc ze strony Izby (przed spotkaniem):

o znalezienie miejsca na spotkanie (we współpracy ze zleceniodawcą)

o zdefiniowanie głównych treści spotkania (we współpracy ze zleceniodawcą)

o zdefiniowanie głównych aspektów organizacyjnych

o ocena sali i urządzeń audio, oświetlenia, projektora multimedialnego (rano, w dniu spotkania)

o przywitanie gości przybywających do Warszawy przez przedstawicieli Izby

- wsparcie w trakcie spotkania

o transfer Gości

o przywitanie Gości po ich przybyciu

o wsparcie w fazie networkingu (ice breaking)

o usługi tłumaczeniowe

o nadzór nad przebiegiem spotkania oraz pomoc w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności

 

Faza 3.: Po spotkaniu

- przygotowanie komunikatu prasowego dotyczącego spotkania, w języku polskim i włoskim

- opublikowanie komunikatu prasowego na stronie internetowej, w newsletterze i wszystkich kanałach społecznościowych Izby

- mailing komunikatu prasowego do wszystkich gości spotkania

- monitorowanie tytułów prasowych, blogów i profili wszystkich uczestników w mediach społecznościowych przez dwa tygodnie po spotkaniu

- przygotowanie dossier z raportem po komunikacie prasowym


Nasze kolacje galowe i spotkania networkingowe są wydarzeniami społecznościowymi, które mają na celu networking i nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych. Mogą być organizowane  w ramach większych wydarzeń lub w konkretnych porach roku, na przykład w okresach okołoświątecznych (święta włoskie i polskie). 

Opis usługi:

- ustalenie zakresu spotkań z Klientem

- nawiązanie kontaktu z ekspertami występującymi w czasie spotkania

- zarządzanie kontaktami z prasą

- usługi PR

- zaproszenie gości (mailing-recall)

- organizacja logistyczna (wynajęcie sali, przygotowanie materiałów, obecność hostess, zapewnienie usług tłumaczeniowych, catering)

- follow-up


Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami.
wyślij
 

Polecamy

post3

Znak Ospitalità Italiana

Od tego roku projekt “Ospitalità Italiana” jest obecny również w Polsce, dzięki zaangażowaniu Izby. Projekt ten jest wspierany przez Unioncamere oraz otrzymuje pomoc operacyjną od Istituto Nazionale Ricerche Turistiche...

więcej
post3

Italian Design Day

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na pierwszą edycję Italian Design Day, która odbędzie sie w czwartek 2 marca 2017 we Włoskim Instytucie Kultury w Warszawie, przy ul. Marszałkowskiej 72, o godz. 17:00.Wydarzenie rozpocznie...

więcej