blog_more

Italian Food XP

Italian Food XP

“Experience Italy South and Beyond” to inicjatywa mająca na celu promocję włoskich restauracji na całym świecie, które otrzymały znak „Ospitalità italiana”, produktów winiarskich i gastronomicznych oznaczonych odpowiednio znakami DOC, DOCG, IGT (w przypadku win) lub DOP, IGP, STG (w przypadku produktów spożywczych) oraz atrakcji turystycznych sześciu regionów Włoch (Basilicata, Kalabria, Kampania, Apulia, Sardynia i Sycylia). Nasz projekt jest wspierany przez ISNART (Istituto Nazionale Ricerche Turistiche) we współpracy z Unioncamere oraz ze środków włoskiego Ministerstwa Kultury i Turystyki (Ministero dei Beni e delle Attività Culturali e del Turismo) przeznaczonych na promocję włoskiego sektora winiarsko-gastronomicznego, obecności włoskich restauracji w Polsce, produktów rolno-spożywczych oraz sześciu wymienionych regionów. 

Wszyscy miłośnicy kuchni włoskiej wiedzą, że jakość każdego produktu wynika z jego głębokiego związku z ziemią, z której pochodzi. Właśnie ten związek chcemy podkreślić poprzez projekt “Experience Italy South and Beyond”, realizując go także przez intensywną strategię komunikacji, stosowaną w mediach społecznościowych, na stronie internetowej i poprzez aplikację, która powstała specjalnie dla tego projektu. 

Sercem naszych działań są dwie fazy „doświadczania” - IN i OUT, które będą odbywać się równolegle w okresie od czerwca do września 2016. Na pierwszą z nich składają się spotkania i wycieczki edukacyjne z udziałem delegacji zagranicznych, pochodzących z krajów, do których się zwracamy się - złożonych z osób odpowiedzialnych za zakupy i/lub importerów, operatorów turystycznych i przedstawicieli biur podróży, osób działających w branży informacyjnej specjalizujących się w sektorze Food&Tourism (blogerów oraz innych działających zarówno on- jak i off-line) oraz z przedstawicieli branży turystycznej z południowych Włoch i branży rolno-spożywczej, ze szczególnym uwzględnieniem młodych przedsiębiorców z tego sektora i przedsiębiorców, których produkty posiadają wymienione już oznaczenia pochodzenia. Druga faza będzie polegała na zorganizowaniu tygodnia, w którym restauracje zaproponują, poza zwykłą ofertą, menu zainspirowane kuchnią sześciu promowanych regionów. 


 

Polecane

post3

Komunikat Prasowy: International Automotive Business Meeting 2020 - Online Edition

20 października odbył się International Automotive Business Meeting, kluczowe wydarzenie z sektora motoryzacyjnego. Głownymi tematami IABM2020 były pojazdy autonomiczne i elektromobilność i po raz pierwszy wydarzenie odbyło się...

więcej
post3

RUSZYŁY ZAPISY NA IABM2020

    RUSZYŁY ZAPISY NA IABM2020 Nie przegap kolejnej edycji International Automotive Business Meeting (IABM), która odbędzie się już 20 października 2020 roku.   Edycja 2020 International Automotive Business Meeting odbędzie...

więcej
post3

INFORMACJA PRASOWA - WALNE ZGROMADZENIE CZŁONKÓW Z DNIA 24 WRZEŚNIA 2020 R.

  Walne Zgromadzenie Członków Włoskiej Izby Handlowo-Przemysłowej w Polsce, które odbyło się dzisiaj tj. 24 września 2020 r., powołało nowy Zarząd Izby, który będzie pełnić swoją funkcję do momentu zatwierdzenia...

więcej