Poszukiwanie partnerów/kontrahentów (importerów, dystrybutorów, dostawców i partnerów strategicznych): poszukiwanie potencjalnych partnerów handlowych i partnerów strategicznych w celu rozwoju działalności inwestycyjnej, JV, transferu technologii.

 

Współpraca w poszukiwaniu partnerów handlowych opiera się o następujące fazy:

 

SCREENING

 

• Pomoc w opracowaniu profili poszukiwanych partnerów, analizie i monitorowaniu rynku

• Wybór i opracowanie listy kontaktów z danego sektora

 

KONTAKT

 

• Nawiązanie kontaktów z potencjalnymi partnerami oraz dystrybucja materiałów promocyjnych

 

GO TO MARKET

 

• Organizacja spotkań między odpowiednikami włoskimi i lokalnymi

 

WSPARCIE

 

• Wsparcie dwujęzycznych konsultantów podczas spotkań

• Pomoc prawna podczas spotkań

 

Polecamy

post3

NIE PRZEGAP: Webinar “Road to IABM” #2 - "Poland and Silesia – the right location for business and foreign automotive investments"

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na drugi webinar z cyklu “Road to IABM”.Webinar “Road to IABM” #2: Polska i Śląsk – najlepsza lokalizacja dla biznesu i zagranicznych inwestycji w sektorze...

więcej
post3

NAGRANIE WEBINARU "Factoring w czasach koronawirusa"

Publikujemy dla Państwa nagranie webinaru #7 pt.: "Faktoring w czasach koronawirusa" Data: 09.06.2020 Godzina: 11:00 Język: angielski Szczególne podziękowania dla naszych speaker'ów, którymi w tej edycji byli: Paweł...

więcej
post3

Webinar CCIIP: "Faktoring w dobie koronawirusa"

Włoska Izba rozpoczęła projekt webinarów sektorowych, podczas których omawiane są tematy ważne dla przedsiębiorców w dobie światowego kryzysu związanego z epidemią koronawirusa. Celem projektu jest dostarczenie...

więcej